Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Αθήνα - Ιωάννινα

Σαββάτο πρωί και είμαι έτοιμος να ξεκινήσω το πρώτο ταξίδι-στρώσιμο με το Multi. Μια τσάντα πλάτης με τα απολύτως απαραίτητα , ανεφοδιασμένος από την προηγουμένη και επιλογή "Urban" για τα πρώτα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη.
Φτάνοντας στα πρώτα διόδια αλλάζω σε "Turing" και καταλαβαίνω αμέσως το δικύλινδρο 1200 κυβικών τέρας να βρυχάται. Μέχρι τις 6000 στροφές όμως γιατί είπαμε, στρώσιμο! Αλλά και πάλι μια χαρά γιατί εκεί το Multi έχει 174 χλμ/ώρα με 6η στο σασμάν, οπότε μονό αργό δεν θα είναι το ταξίδι!!
Με αυτή την ταχύτητα και είσαι άνετα αραχτός σαν σε πολυθρόνα. Ο αέρας λιγάκι με ενοχλεί αλλά είμαι 1.86 και έχω την ζελατίνα τελείως κάτω και σκέφτομαι ότι στον πρώτο ανεφοδιασμό θα την σηκώσω. Γιατί όχι αμέσως; Μα γιατί δεν θέλω απλά να σταματήσω!
Ανοιχτά όλα τα κομμάτια της διαδρομής προς Κόρινθος και σε 20' είμαι Ισθμό.Δεξιά για Πάτρα και αρχίζω να συναντώ τους πρώτους φίλους αναβάτες.Μια παρέα με GS και μόλις με πήραν χαμπάρι με πλησίασαν να μου δώσουν τα εύσημα και να με καμαρώσουν!!! Μετά τον Ισθμό με περνάει μια παρέα Ducatisti μόνο και μόνο για να κόψουν όλοι οι"σκυφτοί" και να μου κάνουν παρέα μέχρι Αίγιο που σταμάτησα για καύσιμα στο 1/3 του δείκτη.
Με σηκωμένη την ζελατίνα τέλος ο αέρας και τα 170 χλμ είναι λίγα πλέον, αλλά δεν πάμε παραπάνω...δεν πάμε λέμε.. τέλος ..μια μικρή κίνηση με τον δεξί καρπό και...210.. στιγμιαία. Δεν μπορώ να περιμένω να δω τι μπορεί να κάνει αυτό το εργαλείο.
Στην γέφυρα ,που πέρναγα για πρώτη φορά(!), ήταν απίστευτα και αμέσως μετά ήξερα ότι παίζουν στροφηλίκια! Χωρίς κανέναν να μου χαλάει την ροή , κατάπινα τις στροφές χαλαρά και πάνω από όλα ...όρθιος! Βλέπεις όταν για 7 χρόνια έχεις Blackbird , αν και όχι τόσο σκυφτό, στο Multi είσαι όρθιος.
Γρήγορα έφτασα στο πρώτο εκ των δυο κομματιών Ιωνίας οδού που ειχε το ταξίδι μου. Βαρετό αλλά τουλάχιστον τελείωσε γρήγορα! Όμορφες διαδρομές και χωρία για να φτάσω στο δεύτερό και τελευταίο κομμάτι Ιωνίας οδού.Από εδώ και πέρα μόνο κορδέλες χάλια άσφαλτου αλλά με απίστευτη ομορφιά ανάμεσα σε βουνά, λίμνες, ποτάμια με πλατάνια και όλη την ομορφιά της Ελληνικής έξοχης.
Λίγα χιλιόμετρα πριν τα Ιωάννινα σταμάτησα για έναν δεύτερο ανεφοδιασμό και ακούραστος συνέχισα για να φτάσω μετά απο 10' στον προορισμό μου.
Ιωάννινα σε 4 ώρες με 3 5λεπτες στάσεις ,δυο για καύσιμα και μια για ..... ,σε μια διαδρομή που δεν έχω ξανακάνει ποτέ! Ξεκούραστος και ξενερωμένος που τελείωσε τοσο γρήγορα το ταξίδι μου βρήκα την παρέα που με περίμενε στην λίμνη για καφέ!
Άλλα 200 χιλιόμετρα να είχα δεν θα με χάλαγε! Βενζίνη βάλε και δωστου δρόμο, το Multi σε πάει διασκεδαστικά και ξεκούραστα όσο γρήγορα μπορείς να το πας..και πάει αρκετά. Οι Ιταλοί λένε ότι το Multi στην πίστα τους στην Bolognia κάνει τον ίδιο χρόνο με το 996!
Τα αξίζει τα λευτά του αν και ξέρω ότι πολλοί θα πουν πως ξέρουν κάποιο μηχανάκι που με πολύ λιγότερα κάνει το ίδιο ξεκούραστο ταξίδι, κάποιο που μέσα στην πόλη είναι σαν παπί, κάποιο που σπάει τα χρονόμετρα και κάποιο που οργώνει τα χωράφια..Ναι αλλά δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα και το ξέρουν όλοι..το Multi είναι ένα Ducati που πάει τον κώλο του , στρίβει σαν διάολος , φρενάρει δαιμονισμένα , καταπίνει χωματόδρομους και όλα αυτά .. "χαλαρά" όπως ακριβώς το εννοούν οι σαλονικιοι!

1 σχόλιο:

  1. Λίγες φώτο δυστυχώς στο link από κάτω. Θα βάλω περισσότερες στο μέλλον!

    http://www.facebook.com/album.php?aid=2059746&id=1368600913&l=361325cdc5

    ΑπάντησηΔιαγραφή