Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Ταξιδάκι Χανιά-Μοίρες Ηρακλείου.


Μετά από 400 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη δεν άντεξα και έστω και μόνος είπα να κάνω ένα ταξιδάκι.Η επιλογή προορισμού ήταν το χωριό Μοιρες απλά γιατι εκε'ι είναι το αδέρφι μου και θα βλέπαμε το Gran Prix Τουρκίας, βλεπεις εμείς εδώ στην Ελλάδα μόνο για καμία Eurovision είμαστε ικανοί.

Κυριακή πρωί λοιπόν πλύσιμο το εργαλείο καφεδάκι και κατά τη μια ξεκίνησα από Χωραφάκια Ακρωτηρίου που μένω. Μοίρες από Χανιά μπορείς να πας είτε από Ηράκλειο είτε από Ρέθυμνο να βγεις προς Σπήλι , Αγία Γαλήνη , Τυμπάκι , Βώροι , Μονή Καλυβιανής και τέλος Μοίρες.Αυτή τη διαδρομή διάλεξα για τα στροφηλίκια!

Βγαίνοντας από την τελευταία έξοδο στην εθνική επέλεξα "Turing" και άρχισα χαλαρά το ταξιδάκι μου.Δεν είχε καθόλου κίνηση και έτσι ανέβασα ρυθμούς για να συνειδητοποιήσω ότι δεν έχω σηκώσει την ζελατίνα!! Δεν πειράζει , σκέφτηκα, θα το κάνω Ρέθυμνο που θα έχω ανεφοδιασμό.Δεν ξεκίνησα γεμάτος γιατί ήθελα μια στάση για φώτο Ρέθυμνο.

Έχοντας κάνει αρκετά χιλιόμετρα σε αυτό το δρόμο τον ξέρω καλά και πίεσα λιγάκι αφού το Multi με παρακάλαγε να το κάνω, σιγά μην του χαλάσω χατίρι!! Σιγά σιγά άρχισα να παίζω με το traction στις εξόδους των στροφών με αποτέλεσμα να την δω Rossi. To DTC του Multi είναι θεϊκό !! Ήταν σαν να μου έλεγε το Multi "Μπες εσύ με όσα και καρύδωσε το γκάζι στο apex της στροφής και εγώ θα καρφώσω το μπροστινό και θα σου βρω πρόσφυση πίσω!!" Δεν είμαι έμπειρος αναβάτης, κάθε άλλο, αλλά αυτό ένοιωθα από το Multi και να πω την αλήθεια έτσι γινόταν σε καμία περίπτωση δεν αισθάνθηκα ανασφάλεια η φόβο, πήγενα ποίο γρήγορα από ότι με το Blackbird μου(ξέρω δεν είναι στριφτερο το XX)και παρόλα αυτά μετά από κάθε στροφή έλεγα "Πάλι όρθιος την πήρα"!!!

Έτσι έφτασα Ρέθυμνο , μικρή στάση για τις φώτο που λέγαμε ,βενζίνη και στα σφιχτά κομμάτια πια. Ανέβασα την ζελατίνα , έβαλα την "Sport" και ζεστός άρχισα την επίθεση στα στροφιλίκια.Αν και η άσφαλτος είναι χάλια στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής υπάρχουν κάποια κομμάτια που σε φτιάχνουν, ειδικά από Σπήλι μέχρι Αγία Γαλήνη.Σίγουρα υπάρχουν πολύ καλύτερες διαδρομές στην Κρήτη , αλλά μόνος και πρώτο ταξίδι στη μεγαλόνησο , ήθελα μια γνώριμη διαδρομή.

Σε μία ώρα και τριάντα τρία λεπτά ήμουν Μοίρες. Ξεκούραστος και χαλασμένος που έφτασα..!! Δύο πίτα γύρο , ένα καπουτσίνο και ένα καλό Gran Prx αργότερα την έκανα για πίσω. Μέχρι να βγω πάνω στην Αγία Γαλήνη , τέσσερα δισεκατομμύρια μυγάκια μου είχαν επιτεθεί! Αλλά νίκησα εγώ!Γιαυτό πάντα μαντηλάκια για το κράνος μαζι...

Για το γυρισμό είχα "Turing" από την αρχή γιατί έλεγα ότι θα πάω χαλαρά... ναι ..καλά.. του ήπια το αίμα... λέμε τώρα. Ειδικά όταν βγήκα εθνική το τρέλανα, το DTC δούλευε υπερορίες σε κάθε έξοδο αν και ακόμα πάνω από τις 7 χιλιάδες στροφές δεν το πάω ...το στρώνω λέμε...!Εκτός από ένα σημείο που με πέρασε ένα GSXR 1000 και βάλθηκα να το ακολουθήσω...και απλά το Multi δεν μάσησε!!! Τον είχα 100 -150 μέτρα μπροστά και να ομολογήσω ότι δεν θα έστριβα με τόσα χιλιόμετρα αν δεν με τράβαγε αυτός.Γούσταρα τρελά και το μηχανάκι μου έλεγε..δώσε κι άλλο!!! Μιλάμε για μια μηχανή που η σέλα είναι στους 85 πόντους, είμαι 1.86 και οι φτέρνες μου δεν ακουμπάνε κάτω σταματημένος!!!Να μην παρεξηγηθώ , ξέρω ότι μπορεί το GSXR να πήγαινε χαλαρά , αλλά και πάλι 140-150 στις στροφές από Γεοργιούπολη μέχρι Βάμο είναι αρκετά για μένα τουλάχιστον!

Φτάνοντας έξω από τα Χανιά άρχισε η κίνηση οπότε και χαλάρωσα μέχρι το σπίτι. Στο ταξίδι αυτό θυμήθηκα να πατήσω τα κουμπάκια του Multi και έτσι μπορώ να παραθέσω κάποια στατιστικά μόνο και μόνο πληροφοριακά.Η κατανάλωση ήταν 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ο χρόνος συνολικά ήταν σχεδόν 3 ώρες ,, 1:34΄ πήγαινε και 1:24' έλα. Μέση ωριαία ταχύτητα 97 χλμ/ώρα (με τις μικρο διαδρομές σε Χανιά και Μοίρες).

Καλό ήταν το ταξιδάκι , την άλλη Κυριακή έχει Αθήνα - Πύλο παρέα με ένα Tiger ,το οποίο θα οδηγήσω και εγώ και θα έχουμε σύγκριση απόψεων!

Καλές βόλτες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου