Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Multistrada 1200 service 1000 klm

Ναι 1000 χλμ πριν κλείσει 48 ώρες καλά καλά το Multi στα χέρια μου!Οποτε θέλει σύμφωνα με την Ducati αλλαγή λάδια και φίλτρο, κάτι με το οποίο συμφωνώ και θα έκανα είτε το έλεγε είτε όχι όπως και με το αμάξι μου.
Το σέρβις έγινε στο συνεργείο το Λαζάρου στα Χανιά και τον αναφέρω γιατί απλά είναι επαγγελματίας σωστός.Διάβασα το εγχειρίδιο και απλά λέει αλλαγή λάδια και φίλτρο. Πέρα από αυτά όμως τεντώσανε και γρασάρανε την αλυσίδα, τσεκάρανε όλες τις βίδες στα φερινκ και όλους τους σφιγκτήρες. Φυσικά την πίεση στα ελαστικά και τα υγρά των φρένων.Γενικά πολύ σχολαστική δουλειά όπως αξίζει σε κάθε μηχανή που μας ταξιδεύει στα όνειρα μας.
Το κόστος ήταν 92 € για λάδια και φίλτρο και τα εργατικά ήταν δωρεάν. Όχι πως λέει κάτι αλλά το αντίστοιχο σέρβις στο Tiger κοστίζει 100€, οπότε μια χαρά για μηχανή των 20.000€!
Το επόμενο σέρβις είναι στα 12.000 χλμ η στον χρόνο αλλά δεν έχω σκοπό να περιμένω.Μια αλλαγή λάδια-φίλτρο τον Οκτώβρη θα είναι μια χαρά. Από την άλλη ελπίζω να έχω μαζέψει 12.000 χλμ μέχρι του χρόνου, αν δε καταφέρω να πάω στο Ducati Week 2010 Ιταλία τότε σίγουρα θα τα έχω!
Με αυτήν την ευχή κλείνω σήμερα. Την Κυριακή μάλλον έχει Παλιόχωρα η Μοίρες Ηρακλείου, θα δούμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου