Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Επιτέλους δικιά μου! Multistrada 1200 s


Ξέρω, ξέρω άργησα αλλά το καλό πράμα αργεί. Σαββατοκύριακο στα Ιωάννινα και 1000 χλμ καύλας στην σέλα του Multi! Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή.
Παρασκευή 16:15 φτάνω από το αεροδρόμιο στην Ducati στο Γκάζι , μπαίνω και με στέλνουν στο υπόγειο όπου ένα μαύρο μέσα στην καύλα Multistrada 1200 s με περίμενε! Μικρότερο και ομορφότερο από ότι σου δείχνουν οι φώτο του, κάτι που και άλλοι είπαν, μην νομίζετε ότι τα παραλέω δηλαδή! Ανθρακονήματα, χρυσό Ohlins πιρούνι και πίσω αμορτισέρ, απίστευτα τελικά εξάτμισης, πανέμορφη ζάντα και ένα μονόμπρατσο έργο τέχνης, είναι μόνο κάποια από τα χαρακτηριστικά του Multi που πέφτει το μάτι σου στην πρώτη ματιά. Ενώ εγώ χαζεύω το Multi μου ένας άλλος τυχερός παραλαμβάνει ένα κόκκινο turing με βαλίτσες. Μετά από λίγο ήρθε η σειρά μου.
Σεμινάριο στο υπολογιστή πρώτα για τα ηλεκτρονικά και τις αμέτρητες ρυθμίσεις και μετά στο υπόγειο πάλι για πρακτική όλων όσων έμαθα!! Πως ανάβει με τα δυο κλειδιά και με pin(!) αλλά και τις επιλογές των 4 διαφορετικών σεταρισματων της μηχανής όσων αφορά αναρτήσεις ,ABS,DTC και ιπποδύναμης, αλλά και οι 4 διαφορετικές επιλογές φορτίου, ένα η δυο άτομα, βαλίτσες η όχι!! Απο εκεί και πέρα το χάος , προ φόρτιση , επαναφορά αναρτήσεων, ABS 8 επιπέδων και DTC (traction control) 6 επιπέδων, όλα στην διάθεση μου να τα ρυθμίσω! Ναι καλά, δεν θα πάρω ευχαριστώ ,οι βασικές επιλογές είναι μια χαρά!! Αφού έπαιξα κάνα 10 λεπτό, τελείωσα με τα χαρτιά , αποδείξεις , ασφάλειες κλπ αρματώθηκα , κράνος , μπουφάν και ήμουν έτοιμος. Επιλογή "Urban" και μίζα , ο 1200 κυβικών desmo πήρε ζωή και γουργούριζε για να μην με τρομάξουν τα 150 άλογα που κρύβει!!Καβάλησα και έφυγα με ένα ηλίθιο χαμόγελο μικρού παιδιού, καλές μου βόλτες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου