Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Ιωάννινα - Αθήνα

Κυριακή μεσημέρι και είμαι έτοιμος να ξεκινήσω για Αθήνα. Είχα πει ότι δεν θα γύρναγα από Πάτρα αλλά είχα φίλους που είχαν πάει Τζουμέρκα για ραφτινκ και θα ήταν σε μια λίμνη κοντά στην Άρτα για μπάρμπεκιου και δεν θα με χάλαγε κάνα κοψίδι!
Όσο ήμουν Ιωάννινα δεν έκανα μεγάλες διαδρομές και η κίνηση είναι απίστευτη οπότε μόνο "Urban" σαν επιλογή και ήμουν μια χαρά.
Όμορφη η διαδρομή και χωρίς ιδιαίτερη κίνηση παρασύρθηκα και πήγαινα σχετικά γρήγορα. παραλίγο να χάσω την έξοδο για την λίμνη και φυσικά το μπάρμπεκιου!! Εκεί δίπλα στην λίμνη Ζηρός , καθώς και 200 μέτρα πριν φτάσω, ήταν χωματόδρομος με αρκετά νεροφαγώματα και λακκούβες από τον χειμώνα. Ευκαιρία για "Enduro"!Να πω εδώ ότι δεν έχω καμία απολύτως εμπειρία στο enduro. Μου έκανε τρομερή εντύπωση πόσο εύκολα έσβησε τις ανωμαλίες η ανάρτηση ενώ ένοιωθα ασφαλής και ότι έχω υπό έλεγχο τα 100 άλογα και Brebo φρένα του Multi. Τόσο καλά που ξεψάρωσα αρκετά και έκανα μια μικρή βόλτα γύρο απο την λίμνη. Το μόνο που με χάλασε ήταν ότι έγινε χάλια το Multi.
Κάνα δυο κοψίδια και φύγαμε για Αθήνα. Πιο γνωστή τώρα η διαδρομή αλλά κρατούσα επαφή με το αμάξι που είχαν οι φίλοι μου, τουλάχιστον μέχρι που βαρέθηκα και την έκανα μέχρι την Αμφιλοχία και ξανά μετά για την γέφυρα. Ανεφοδιασμός στο Αίγιο και μετά τα διόδια της Κορίνθου κίνηση κόλαση οπότε "Sport" επιλογή για σβέλτες αντιδράσεις του γκαζιού και πιο σφιχτή ανάρτηση να φτάσουμε κάποτε σπίτι.
Παρόλο που το ταξίδι της επιστροφής διήρκεσε περισσότερο, λόγο του αυτοκίνητου που ακολουθούσα μέχρι Αίγιο και το ξενύχτι του Σαββάτου ,ήμουν άνετος γιατί απλά το Multi είναι φτιαγμένο για άπειρα χιλιόμετρα και σε πίστα και στους άθλιους απο κάθε άποψη ελληνικούς δρόμους.
Αν και το Multi έχει όλα τα καλούδια που σου δίνουν ότι πληροφορία θες, από κατανάλωση και υπόλοιπό χιλιομέτρων μέχρι ρεζέρβα έως χρονόμετρο για γύρους σε πίστα, δεν ασχολήθηκα με όλα αυτά βασικά γιατί απλά ξέχναγα να πατήσω τα κουμπάκια!!! Οπότε δεν έχω πολλές πληροφορίες για καταναλώσεις , μέση ωριαία ταχύτητα και λοιπα. Το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι ότι για τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα το Multi χρειάστηκε 169 € super αμόλυβδης (V-power racing), δηλαδή 0.17€ το χιλιόμετρο. Εντάξει καίει λιγάκι αλλά είναι άστρωτο και τα 150 αλόγα θέλουν τροφή.... πάρε ένα παπί αν θες να πηγαίνεις τσάμπα!
Ανυπομονώ για το επόμενο ταξιδάκι που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι κάποια από τις απίστευτες διαδρομές στην Κρήτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου